top of page
  • Foto van schrijverSam’s boeken

Picture perfect 📸



Het voordeel van de mobieltjes tegenwoordig is dat het zoveel meer is dan een middel om mee te bellen en te sms-en. Ondertussen zit (bijna) onze hele wereld in deze apparaatjes.

Zo ook de camera. Het middel waar we ons leven mee vastleggen. Of het nu voor Snapchat, Instagram, Twitter of Facebook is, onze telefoons hebben het er maar druk mee. Maar soms wil je de mooiste kiekjes gewoon in handen hebben. Vooral aan het einde van jaar heb ik altijd behoefte aan fysieke foto's. Hier maak ik dan een collage van op het prikbord om terug te blikken op het afgelopen jaar, zowel de goede als slechte momenten.



Ik heb het voorrecht om de retroprint van Fotofabriek uit te mogen proberen.

Zelf maak ik graag foto's met mijn Instax Mini 9, dus ik was erg benieuwd hoe deze prints zouden zijn in vergelijking met de prints van mijn Instax.

I can tell you, they didn't disappoint.



Het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken is dat sommige foto's wat pixelig zijn. Maar dit ligt wellicht aan de foto die ik heb geüpload. Ik heb foto's gebruikt die met mijn mobiel zijn gemaakt.


De foto's op de retroprint zijn identiek aan de foto's die ik heb geüpload. Zo zijn er geen vreemde kleuren ontstaan en zijn de foto's ook niet zonder toestemming vergroot of verkleind.


Het uploaden gaat ook heel makkelijk. Je kunt foto's uploaden vanuit Facebook, Instagram of je eigen apparaat. Daarnaast kun je kiezen of je een blanco sjabloon wilt, of met een leuk printje.


Kortom: een simpele en snelle service!


Normaal €4,99 - nu tijdelijk voor €3,49. Voor die prijs krijg je 8 retroprints (10,2 x 12,7 cm) met een retro effect.


Naast de retroprints hebben ze nog veel meer producten.

Zo ben ik erg benieuwd naar de mondkapje bedrukken en foto's afdrukken!

Heb hier al iets uitgeprobeerd? Let me know! Voornamelijk de mondkapjes ben ik erg benieuwd naar.




7 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page